Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Սակագնի բարձրացման հայտում ՀԷՑ-ը ներառել է թանկարժեք մեքենաների վարձույթի ու սպասարկման գումարները

Սակագնի բարձրացման հայտում ՀԷՑ-ը ներառել է թանկարժեք մեքենաների վարձույթի ու սպասարկման գումարները
23.05.2015 | 16:30

250 միլիոն դոլարի վնաս ունեցող ՀԷՑ-ին վարձակալությամբ «Լեքսուս»-ներ ու թանկարժեք այլ մեքենաներ տրամադրած «ԷՔԹՐԱՔ սերվիս» ընկերությունը հիմնադրվել է օֆշորային գոտում՝ Վիրջինյան կղզիներում։ Հետագայում ընկերության 100 տոկոս բաժնետոմսերի սեփականատեր է դարձել Գեղամ Կարապետյանը և 2011 թվականից շարունակ հաղթել է ՀԷՑ-ի մրցույթներում ու մեքենաներ տվել վարձակալության՝ 9 մեքենայի դիմաց ստանալով մոտ 450 միլիոն դրամ։ Ընկերության գրասենյակը գտնվում է ՀԷՑ-ի գլխավոր մասնաշենքում։ Թրանսփարենսի ինտերնեյշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոնի փորձագետ Արտակ Մանուկյանը, համադրելով փաստերը, չի բացառում, որ երկու ընկերությունները փոխկապակցված են․«Կարծես թե, հենց ստեղծված է նրա համար, որ միայն ծառայություններ մատուցի ՀԷՑ-ին: Եթե ավելի խոր ուսումնասիրում ենք, նկատում ենք՝ ստեղծված է, որ ՀԷՑ-ը ինքն իրեն ծառայություններ մատուցի»: Հակակոռուպցիոն կենտրոնն ուսումնասիրելով գնումների ոլորտը՝ բացահայտել է, որ ՀԷՑ-ի հայտարարած բոլոր մրցույթներում լավագույնը ճանաչված ընկերությունը վերջին 4 տարում որևէ այլ ընկերության ծառայություն չի մատուցել․«Այս ընկերությունը նույնիսկ հայտ էլ չի ներկայացնում որևէ մրցույթի մասնակցելու»:
Վարձով մեքենաներ տրամադրող «ԷՔԹՐԱՔ սերվիս»-ը ֆինանսների նախարարությունում գրանցված է որպես շինանյութերի առքուվաճառքով զբաղվող ընկերություն։ Փորձագետ Մանուկյանի խոսքով՝ նման դեպքերը Հայաստանում շատ են․ «Մեծ հավանականություն կա, որ մենք ականատես ենք դասական տեսքով կոռուպցիոն երևույթների»: ՀԷՑ-ին վարձակալությամբ մեքենաներ տրամադրող ընկերության սեփականատեր Գեղամ Կարապետյանը վստահեցնում է, որ ռուսական ընկերության հետ ներքին պայմանավորվածություն չունեն, իսկ միևնույն շենքում հայտնվել են պատահաբար։ «Մեր հարաբերությունները ընենց չեն, որ իմ հորողբոր տղեն է Հայցանցը, ինձի ինչ-որ նվեր ա․․․ Մենք ուղղակի ստեղ վարձակալել ենք», - «Ազատության» հետ զրույցում ասաց նա՝ վստահեցնելով, թե շուկայականից մի քանի անգամ էժան գնով է տվել իր մեքենաները:
Կարապետյանը օրենքի խախտում չի համարում, որ շինանյութերի ներկրմամբ զբաղվող ընկերությունը ավտոմեքենաների վարձույթ է իրականացնում. «Ի՞նչ կապ ունի: Սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն է, ցանկացած գործունեություն կարող է իրականացնի»:
Վարձակալության հանձնված մեքենաների ցուցակում ամենաթանկը «Լեքսուս» ամենագնացն է, որի դիմաց ՀԷՑ-ը տարեկան վճարել է 9,5 մլն դրամ, «Տոյոտա Պրադո» և «Քեմրի» մեքենաների տարեկան վարձավճարը կազմել է 6 և 4 միլիոն դրամ։ Ռուսական ընկերությանը պատկանող ՀԷՑ-ը վարձակալել է նաև ռուսական արտադրության 4 մեքենա, որոնց համար տարեկան վճարել է 5 մլն 760 հազար դրամ։ Բաշխիչ ընկերությունը վարձակալության ընթացքում վճարել է նաև մեքենաների լվացման, շահագործման, վառելիքի և ապահովագրության գումարները և բոլոր ծախսերը ներառել սպառողներին մատակարարվող էլեկտրաէներգիայի սակագինը 17 դրամով բարձրացնելու՝ Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողով ներկայացված հայտում։

Դիտվել է՝ 803

Մեկնաբանություններ